facebook
Media PLAN

Dupa Voiculescu si ginerele acestuia ar putea ajunge la puscarie!

Înalta Curte de Casație și Justiție ia în discuție, marți, primul termen al recursului în casație declarat de fostul director al Antena Group, Sorin Alexandrescu, în dosarul în a fost condamnat definitiv, în data de 28 iunie 2017, la 4 ani și 6 luni de închisoare cu executare pentru că l-a șantajat pe fostul administrator al RCS & RDS Ioan Bendei. 

Sorin Alexandrescu este singurul care a ales să folosească această cale extraordinară de atac. În acest dosar a fost condamnată și Camelia Voiculescu la 1 ani și 6 luni de închisoare cu suspendare pentru complicitate la șantaj. De asemenea, fostul șef al Fiscului, Șerban Pop, a fost condamnat la 2 ani cu suspendare pentru divulgare de informații secrete, iar Antena TV Group a fost obligată să plătească o amendă penală de 200.000 de lei pentru șantaj. În schimb, magistrații l-au achitat pe Dan Voiculescu pentru complicitate la șantaj.

Procurorii DNA au arătat că Sorin Alexandrescu, la acea vreme, directorul Antena Group, a încercat, folosind ameninţări, să îl convingă pe administratorul RCS & RDS să accepte un contract prestabilit, în valoare de 35 de milioane de euro, pentru retransmisia prin satelit a posturilor Antena Group.

„Mi-a spus că are un contract semnat de mine cu o societate, Bodu SRL, iar această convenție ar reprezenta, de fapt, o şpagă. Mi-a spus că dacă această chestiune va deveni publică, „eu nu voi mai sta la această masă” şi mi-a sugerat că aş putea fi arestat”, a declarat în instanţă administratorul RCS & RDS. Cu complicitatea fiicei lui Dan Voiculescu, ameninţările s-au materializat. Cei de la Antena Group au montat şi difuzat un videoclip.

Videoclipul a reprezentat principala probă a DNA.

„Postul TV Antena 3 a difuzat, sub forma unor ştiri, materiale cu caracter denigrator la adresa părţii vătămate. În plus, începând cu data de 9 mai 2013, în scopul menţinerii şi amplificării stării de temere induse părţii vătămate, pe posturile de televiziune SC Antena TV Group SA a fost difuzat un spot publicitar prin care opinia publică era informată că vor fi făcute dezvăluiri cu privire la eventuale fapte de corupţie în care ar putea fi implicată partea vătămată”, se arată în rechizitoriul procurilor.

Sursa: evz.ro

Share Page

Close