CNA a amendat Romania TV cu 100.000 de lei pentru DEZINFORMARE!

CNA a amendat Romania TV cu 100.000 de lei pentru DEZINFORMARE!
CNA a amendat, marti, postul Romania TV cu 100.000 de lei pentru modul cum a insistat, in campania electorala, asupra lui George Soros, potrivit Paginademedia.ro. Postul a respins o propunere ca statia lui Sebastian Ghita sa primeasca amenda maxima legala de 200.000 de lei, dar si o propunere de amenda mai mica, de doar 50.000 de lei. Potrivit sursei citate, si B1 TV a fost amendat cu 10.000 de lei pentru povestile cu Soros din campania electorala.

Amenda de 100.000 de lei pentru Romania TV a fost propusa de Orsolya Eva Borsos si a fost votata de sapte dintre membrii CNA. Amenda de 200.000 de lei, respinsa la vot, fusese propusa de Dorina Rusu.

Amenda a fost data pentru incalcarea prevederilor legale ca posturile trebuie sa asigure informarea obiectiva, sa favorizeze libera formare a opiniilor, sa faca distinctia intre fapte si opinii; ca moderatorii sa ceara ferm interlocutorilor probe pentru afirmatiile acuzatoare pe care le fac; ca posturile sa nu difuzeze sub nicio forma manifestari antisemite si xenofobe.

B1 TV a fost amendat cu 10.000 de lei pentru emisiuni in care Sebastian Ghita, pe atunci candidat PRU, dar si alti reprezentanti ai partidului au acuzat reprezentantii USR ca ar fi finantati de George Soros, fara ca moderatorii sa ceara probe si fara sa fie asigurata informarea obiectiva a publicului.



Share this post